wordt dit
jouw wereld?
mbo
opleidingen gezondheidszorg
verpleegkunde
wordt dit
jouw wereld?
mbo
opleidingen business
logistiek
wordt dit
jouw wereld?
mbo
opleidingen bouw&wonen
bouw/infra
Communicatiedrager 1 | driehoeksborden
Op de driehoeksborden zien we ‘een meisje uit de klas’, dat toe-
komstige klasgenoten oproept om naar de open dag te komen.
In het meisje herkennen toekomstige leerlingen, bij wijze van
spreken, hun nieuwe schoolvriendin.
Het meisje staat symbool voor de doelgroep waarop de open dag
mikt. We werken met meervoudige beelden. We hadden hier ook
een jongen kunnen afbeelden. Of een meisje met een hoofddoek.
Binnen deze campagne laten we alle gezichten van Da Vinci zien.
Op de borden staat de website vermeld (
) hier
vindt men alle informatie. Op het bord staat ook een QR-code.
Wordt deze gescand, dan kan de potentiële leerling direct naar de
site. Hier wordt hij toegesproken door het meisje van het drie-
hoeksbord. Zij leidt de potentiële leerling door de opendagsite.
promotie mbo open dag
Drie beelden die passen bij het merk Da Vinci
voor promotie open dag
Communicatiedrager 2 | promotiekaarten
Deze kaarten zijn te vinden op (uitgaans)plekken waar jongeren
komen. Op de kaart spreken we de potentiële leerling rechtsreeks
toe: wordt dit jouw wereld? Ze staan al met een half been in hun
toekomst (ze hebben de kleding al aan en op de achtergrond zie je
de uitoefening van het vak). De leerling staat ook hier centraal. Het
is hun wereld. Op de achterkant van de kaart een testimonial van
een leerling die de opleiding nu doet. Als je gebruikmaakt van de
QR-code, vertelt hij/zij het nog wat uitgebreider in een filmpje.
Bewust is gekozen voor het format: achtergrond vaag, student
scherp in beeld. De achtergrond staat symbool voor het toekom-
stige beroep, dat natuurlijk nog een beetje vaag en onbekend is.
De student staat in het middelpunt op de foto. Net als op het Da
Vinci College. Hier draait alles immers ook om de student. De
docenten zijn ‘scherp gefocust’ op de leerling.
1...,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11 13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,...28