voorwoord
Dit boekje dient als begeleidend schrijven bij de pitchvoorstellen
voor de nieuwe corporate huisstijl van het Da Vinci College.
Het boekje dient als back-up bij de presentatie. Zo kunt u achter
uw bureau of thuis nog eens rustig nalezen wat onze visie is op de
nieuwe huisstijl van Da Vinci.
Dit boekje biedt meer dan alleen een samenvatting van de
presentatie. U leest hier ook over onderwerpen die we tijdens de
presentatie niet hebben behandeld. Het zijn thema’s waar we
tegenaan liepen in het ontwikkelingsproces, maar die gezien de
pitchopdracht niet thuishoorden in de presentatie.
Via dit boekje laten we u dus ook zien hoe we tot belangrijke
bevindingen zijn gekomen en benoemen we bovendien enkele zaken
die bijdragen aan een positief effect van uw nieuwe huisstijl. Dat is
nodig. Want voor ons staat vast dat het Da Vinci College er niet is
met het ‘oppoetsen van de buitenkant’ alleen. Gezien de uitkomsten
van de ‘brandcube’ moeten er investeringen gedaan worden, die
door ons aangeduid worden als ‘het laden van uw merk’.
Wij gaan ervan uit dat dit begeleidend boekje laat zien dat we verder
kunnen denken dan onze creatieve neus lang is, dat we goed in de
materie zitten en dat we met veel enthousiasme willen werken aan
het vormgeven en laden van Da Vinci’s imago en identiteit.
Team kumQuat
1 3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,...28