tot slot
Met de presentatie en dit boekje denken wij de lijnen te hebben uitgezet voor een corporate huisstijl die
aandacht trekt bij uw doelgroepen.
Graag onderstrepen we hierbij het belang van ‘the parent behind the brand’. Dat wil zeggen: het ge-
geven dat het publiek u niet alleen beoordeelt op uw mooie nieuwe logo, maar op hoe de totale orga-
nisatie zich gedraagt. De uitkomsten van de brandcube geven aan dat de ‘upgrade’ van uw corporate
identity gepaard moet gaan met aanpassingen in de wijze waarop u communiceert en u zich gedraagt
ten opzichte van uw doelgroepen. kumQat heeft hier ideeën over en ondersteunt u hierin graag.
Ook als het gaat om het introduceren van uw nieuwe huisstijl helpen we graag vooruit. Uit ervaring
weten wij dat het invoeren van een nieuwe huisstijl weerstand oproept bij een deel van het personeel:
‘Kunnen ze dat geld niet beter besteden aan leermiddelen?’ Om negatieve associaties te voorkomen
en ervoor te zorgen dat u uw mensen meekrijgt zich te gedragen naar ‘de stijl van het huis’, is draag-
vlak noodzakelijk. kumQuat kan u helpen uw personeel te overtuigen van het belang van een goede
huisstijl en kan hen enthousiasmeren tot positieve ambassadeurs van de Da Vinci-identiteit.
Ten slotte denken we dat het invoeren van een nieuwe huisstijl een goede gelegenheid is om uw com-
municatie-activiteiten weer eens goed en strak te organiseren. Het is belangrijk dat zowel de visuele
identiteit, de inhoud van de boodschap als het gedrag van de medewerkers consequent wordt doorge-
voerd. Dit vereist een strenge regie vanuit de afdeling Communicatie. kumQuat heeft ervaring met het
ondersteunen van CO-afdelingen en u helpt u graag vanuit een adviserende rol.
U begrijpt het: uw huisstijl heeft onze onverwijlde aandacht. We staan klaar om u op alle niveaus en in
de breedste zin van het begrip huisstijl te ondersteunen.
Heeft u naar aanleiding van de presentatie of dit boekje vragen? Bel of mail ons gerust. Want bij ons is
de klant nog gewoon ouderwets koning. En dat is dan weer typisch ónze huisstijl...
Team kumQuat
1...,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23 25,26,27,28